Hadüzenet a kanyaroknak és a kikómétereknekk.
Nem ismersz alkut, mindig mindent megkövetelsz. Magadtól, de a motorkerékpárodtól is. Mindig az ideális ívére törekszel: mindegyik kanyart pár fokkal mélyebben, néhány milliméterrel szűkebben veszed. Kilométer kilométer után. Az új S 1000 XR-rel olyan motorkerékpárod lehet, amely szintén nem ismer kompromisszumot. A sportosságot és a hosszútávú kalandok során nyújtott kimagasló teljesítményt tökéletes formában egyesíti. Sportos harciasságát az RR-től örökölte. Kiváló ergonómia, egyenes, kényelmes ülőhelyzet – így akár naphosszat tölthetsz kanyarvadászattal. Versenypálya, amely akkor ér véget, amikor te akarod. Ennek így kell lennie. Ezt értjük XR alatt. És te? #NeverStopChallenging.
XR: az enduro és a sportmotor keresztezése
Ez a tökéletes BMW motorkerékpár azoknak, akik a sport motorkerékpárok dinamikus teljesítményét, az endurók sokoldalúságát és a túramotorok komfortját keresik. Az új S 1000 XR e három világ legjobbját egyesíti, hogy valami teljesen újat hozzon létre: a legelső Adventure Sport motorkerékpárt a BMW Motorrad-tól. Tökéletes választás mindazok számára, akik határokat nem ismerő multitalentumot keresnek.
Ideális szintézis, sportos formanyelv
Az S 1000 XR különleges, és pontosan így is néz ki. A sport és az enduro gének szintéziseként egyesíti az S 1000 R teljesítményét a GS egyenes üléspozíciójával. Nem számít merre megy az XR-rel: minden tekintet Önre irányul.
Motor típusa | Négyütemű, soros, vízhűtéses |
Furat x Löket | 80/ 49,7 mm |
Hengerek / szelepek | 4 / 4 |
Hengerűrtartalom | 999 köbcentiméter |
Teljesítmény | 112kw/160 le/1100ford/perc |
Nyomaték | 112Nm/9500ford |
Sűrítési arány | 12,0:1 |
Keverékképzés | BMS-X |
Szelepvezérlés | DOHC |
Indító rendszer | Elektromos |
Tengelykapcsoló | többtárcsás, olajfürdős antihopping |
Erőátvitel | 6 fokozatú körmös kapcsolású |
Tengelyhajtás | lánchajtás |
Kormányszélesség | - |
Váz típusa | aluminium hídváz melyben teherviselő elem a motor |
Villaszög / Utánfutás | 64,5°/ 117 |
Felfüggesztés elöl | forditott teleszkóp 46mm |
Felfüggesztés hátul | kétágú lengővilla központi rugóstag |
Rugóút elöl / hátul | 150 / 140 mm |
Kerékabroncs elöl | 3.5 x 17" |
Kerékabroncs hátul | 6,0 x 17" |
Fékek elöl | dupla tárcsás, 320 mm-es |
Fékek hátul | Szimpla tárcsa, 265 mm |
Gumiabroncs elöl | 120/70 ZR 17 |
Gumiabroncs hátul | 190/55 ZR 17 |
Üzemanyagtartály | 20 liter |
Tengelytáv | 1548 mm |
Hosszúság | 2183 mm |
Szélesség tükrökkel | 940 mm |
Ülés magasság | 840 mm |
Önsúly üresen, feltankolva | - /228kg |
Végsebesség km/h | 200 felett |
Gyorsulás 0-1000 m ( mp) | - |
Gyorsulás 0-100 km/h | 3,1 mp |
Fogyasztás 90 km/h seb. | 5,4 liter |
Fogyasztás 120 km/h seb. | 5,8 liter |
Elérhető színek: | Forintban |
piros | 0 |
M csomag | 1 087 900 |
Style Triple Black | 161 900 |
182 DTC ( Csak 0 224-es opcióval együtt rendelhető ) | 0 |
191 Dynamic ESA | 229 100 |
202 Nappali világítás | 94 400 |
222 Pro váltóasszisztens | 131 600 |
224 Pro menetprogramok ( Csak a 182-es opcióval együtt rendelhető ) | 126 900 |
233 Túra csomag Tartalma: 191,272,519,636,665,681, | 343 600 |
235 Dynamic csomag Tartalma: 182,222,224,538,LED irányjelzők, | 391 000 |
Karbon csomag | 701 000 |
272 Navigáció előkészítés | 61 900 |
499 Alacsonyított kivitel ( Csak 191-es és 776-os opcióval együtt rendelhető ) | 61 900 |
519 Markolatfűtés | 66 600 |
538 Sebességtartó automatika | 105 300 |
589 Markolatvédő | 26 400 |
603 Riasztó | 69 700 |
636 Középállvány | 35 600 |
665 Csomagtartó váz hátul | 35 600 |
681 Koffertartó | 43 400 |
776 Alacsony ülés | 0 |
630 ABS | SZÉRIA |