BMW G 650 GS – folytatódik az egyhengeres BMW-k sikertörténete Sportos, karcsú alakjával könnyű, izgalmas, kalandra termett terepmotor benyomását kelti. Ezzel együtt mind minőség, mind felszereltség és komfort szempontjából egyértelműen különbözik riválisaitól. Viszonylag kis tömege és alacsony ülése folytán tökéletesen alkalmas rá, hogy a GS-kínálat belépő modellje legyen.
Miért ne? Ez a G 650 GS mottója. Akár városban vagy kavicsos úton: ezzel a géppel minden terepet az ellenőrzése alatt tarthat, és többet kap, mint a pénze értékét, amikor a motorozási élményre kerül a sor.
A G 650 GS – 48 lóerős teljesítményével és 60 Nm-es maximális nyomatékával – folytatja a BMW Motorrad egyhengeres motorjainak sikertörténetét. A motor szenzációs üzemanyag-fogyasztásra képes: 3,2 liter/100 km*. Kezdő motorosok lecsökkenthetik a motorkerékpár teljesítményét 34 lóerőre.
A G 650 GS nyergében izgalmas a motorozás – bárhova is megy vele. Akár úton vagy terepen használja – a megbízható futómű tökéletes irányíthatóságot biztosít. Az enduro- családhoz tartozását hangsúlyozza az egyenes üléspozíció és a figyelemreméltó 170 mm-es első és 165 mm-es hátsó rugóút. Opcionális alacsonyított kivitelének köszönhetően
gyakorlatilag bárki számára elérhetővé teszi ezt az élményt.
A G 650 GS egy robosztus, erőteljes, ugyanakkor rendkívül könnyű motor, tömege csak 192 kg (feltankolva). Alacsony üzemanyag-fogyasztása és egyszerű vezethetősége révén nem csak a kezdő motorosok számára ideális. Enduro stílusban készült fiatalos, atletikus és karcsú dizájnja fokozza a motorozási élményt és a színtiszta szórakozást. Még a fényezés is magával ragadó – mind pirosban mind aurafehérben.
A külön kapható kiegészítők listája többek között markolatvédőket, alumínium blokkvédőt, magas plexit és Vario oldalkoffereket tartalmaz. A következő opciók pedig még biztonságosabbá teszik a motort: középállvány a jobb
stabilitásért, a fűtött markolatok jobb fogást biztosítanak, az ABS pedig megakadályozza a kerekek blokkolását.
A G 650 GS-sel egyszerűen jól szórakozik. Szóval csak ráül és már mehet is: miért ne?
Motor típusa | Négyütemű, egyhengeres, vízhűtéses |
Furat x Löket | 100,0 / 83,0 mm |
Hengerek / szelepek | 1 / 4 |
Hengerűrtartalom | 652 köbcentiméter |
Teljesítmény | 35 kw/48 le/6500 ford/perc |
Nyomaték | 60Nm/5000ford |
Sűrítési arány | 11,5:1 |
Keverékképzés | BMS-C II |
Szelepvezérlés | DOHC |
Indító rendszer | Elektromos |
Tengelykapcsoló | mechanikus müködtetésű, többtárcsás, olajfürdős |
Erőátvitel | 5 fokozatú, körmös kapcsoló |
Tengelyhajtás | O-gyürüs lánc |
Hosszúság | 2165 mm |
Váz típusa | Acél hídváz |
Villaszög / Utánfutás | 61,9°/113 |
Felfüggesztés elöl | Fordított hidraulikus első legéscsillapító |
Felfüggesztés hátul | Hidraulikusan állítható hátsó rugóstag |
Rugóút elöl / hátul | 170 / 165 mm |
Kerékabroncs elöl | 2,50 x 19" |
Kerékabroncs hátul | 3.50 x 17" |
Fékek elöl | szimpla tárcsa, 300 mm-es |
Fékek hátul | Szimpla tárcsa, 240 mm |
Gumiabroncs elöl | 110/80 -R19 59V |
Gumiabroncs hátul | 140/80-R17 69V |
Üzemanyagtartály | 14 liter |
Tengelytáv | 1477 mm |
Ülés magasság | 750-820 |
Önsúly feltankolva | 192 kg |
Végsebesség km/h | 170 |
Gyorsulás 0-100 km/h | 5,3 mp |
Fogyasztás 90 km/h seb. | 3,2 liter |
Fogyasztás 120 km/h seb. | 4,3 liter |
145 Drótküllős kerekek ( Csak csomag részeként rendelhető ) | 0 Ft |
240 Enduro csomag ( 145, 589 ) | 119 200 Ft |
499 Alacsonyított kivitel | 58 900 Ft |
519 Markolatfűtés | 63 500 Ft |
524 ABS | Széria felszereltség |
589 Markolatvédő ( Csak csomag részeként rendelhető ) | 0 Ft |
603 Riasztó | 66 600 Ft |
636 Középállvány | 40 300 Ft |
764 Elektromos csatlakozó | 6 200 Ft |