Az új R 1200 RS
A dinamikus motorozás és a túrázás legtökéletesebb találkozása: ez az R 1200 RS. Erőteljes motorblokkjának és precíz futóművének köszönhetően ez a sporttúra-motorkerékpár jóval többet nyújt a remek motorozási élménynél. Kényelmes és eközben sportos testtartást szavatoló ülésének, valamint tökéletes szél- és időjárás elleni védelmének köszönhetően, a motorkerékpár egy teljesen új sportos stílusú, dinamikus motorozási élményt nyújt a túrák során.
A teljesítmény és a dizájn találkozása
A sport és a túra motorkerékpár ötvözetének modern koncepciója a dizájnban is megjelenik a fél idomzat és a szimmetrikus fényszóró formájában, utóbbi az RR eddigi generációiból származik. Az elegáns formavilágú kormány kovácsolt alumínium részekkel kiegészítve egyesíti a funkcionalitást az ergonómiával.
Az elegáns és dinamikus útitárs
Az új sporttúra-motorkerékpár ereje a 91 kW-os (125 LE) teljesítményű lég-/folyadékhűtésű, boxermotorjából ered. Az optimális motorozási élmény érdekében a fokozottan aktív, elektromosan szabályozott kipörgésgátló (ASC –Automatic Stability Control), továbbá a „Rain” és „Road” menetprogram is az alapfelszereltség része.
Extrafelszerelések és tartozékok teszik teljessé a képet
Az extrafelszerelések széles választékába tartoznak például a túradoboz-tartók, a csomagtartó-váz, a sebességtartó automatika, valamint a kényelmes kulcsnélküli indítás (Keyless Ride). Az új oldaldobozok és a praktikus hátsó doboz kitűnően kiegészítik a sporttúra-motorkerékpárt: teljes mértékben harmonizál az ergonómiával, továbbá tökéletesen illik a motorkerékpár dizájnjához, mint mindig. A csomagtartó eszközök olyan szintű utazási komfortot biztosítanak, amely egyébként nem jellemző a sporttúra kategóriára.
182 DTC ( csak 224-es opc. együtt rendelhető ) | 0 Ft |
191 Dynamic ESA | 222 900 Ft |
193 Kulcsnélküli indítás | 80 500 Ft |
202 Nappali világítás ( Magában foglalja a 219-es opciót is ) | 91 400 Ft |
221 Pro fedélzeti számítógép | 0 Ft |
222 Pro váltóasszisztens | 126 900 Ft |
224 Pro menetprogramok ( Csak a 182-es opcióval együtt rendelhető ) | 96 000 Ft |
230 Komfort csomag 350, 519, 530, | 126 900 Ft |
233 Túra csomag 191, 221, 272, 538, 636, 665, 681, | 451 900 Ft |
235 Dynamic csomag 202, 224, 590, 5AC | 210 500 Ft |
252 Sport ülés | 0 Ft |
272 Navigáció előkészítés | 60 400 Ft |
350 Króm kipufogó | 31 000 Ft |
519 Markolatfűtés | 65 000 Ft |
530 RDC ( Gumiabroncs levegőnyomás ellenörző ) | 68 100 Ft |
538 Sebességtartó automatika | 102 200 Ft |
590 Fénydiódás LED fehér irányjelzők | 31 000 Ft |
603 Riasztó | 68 100 Ft |
630 Integral ABS | SZÉRIA |
636 Középállvány | 41 800 Ft |
665 Csomagtartó váz hátul | 44 900 Ft |
681 Koffertartó | 29 500 Ft |
776 Alacsonyított ülés | 0 Ft |
862 Style 2 ( "Pure" tankborítás csak N44-es fényezéssel rendelhető ) |
106 800 Ft |
N86 Kék | 31 000 Ft |
Motor típusa | Négyütemű, boxer, víz, olaj-léghűtéses |
Furat x Löket | 101,0/ 73,0 mm |
Hengerek / szelepek | 2 / 8 |
Hengerűrtartalom | 1170 köbcentiméter |
Teljesítmény | 92kw/125 le/7750ford/perc |
Nyomaték | 125Nm/6500ford |
Sűrítési arány | 12,0:1 |
Keverékképzés | BMS-K |
Szelepvezérlés | DOHC |
Indító rendszer | Elektromos |
Tengelykapcsoló | olajfürdőben futó Anti-Hopping funkcióval |
Erőátvitel | 6 fokozatú körmös kapcsolású |
Tengelyhajtás | kardánhajtás |
Kormányszélesség | 845 mm |
Váz típusa | Acélcsőből készülő hídváz, melyben teherviselő elem a motor is |
Villaszög / Utánfutás | 62,3°/125,6mm |
Felfüggesztés elöl | Teleszkóp száras |
Felfüggesztés hátul | Paralever |
Rugóút elöl / hátul | 140 / 140 mm |
Kerékabroncs elöl | 3.5J x 17" |
Kerékabroncs hátul | 5,5J x 17" |
Fékek elöl | dupla tárcsás, 320 mm-es |
Fékek hátul | Szimpla tárcsa, 276 mm |
Gumiabroncs elöl | 120/70 ZR 17 |
Gumiabroncs hátul | 180/55 ZR 17 |
Üzemanyagtartály | 18 liter |
Tengelytáv | 1515 mm |
Ülés magasság | 790 mm |
Önsúly, feltankolva | 231 kg |
Végsebesség km/h | 200 felett |
Gyorsulás 0-100 km/h | 3,3 mp |
Fogyasztás 90 km/h seb. | 3,9 liter |
Fogyasztás 120 km/h seb. | 5,4 liter |